Lördag

Det första jag gjorde när jag öppnade ögonen imorse var att titta åt sidan. Bra, Josef låg där som alltid. Så tänkte jag men varför var hon inte med mig på pingvin eller donken inatt? Var jag själv? Gick jag själv? Japp.. kallt, snö, ensam. Mmmm. Sen gick jag igenom mobilen och då brast det. Bilder, videor och sms från igår fick mig att tänka på allt som hände. Alltid så störda grejer haha. Ett glas vatten tänkte jag......................... Nu var jag tvungen att väcka Josef! Vi har legat hela morgonen och skrattat åt saker som hände igår. Varför säger man så jävla bra grejer BARA IBLAND? hahaha.

Alldeles strax skall vi möta upp Hanna och Irmis i stan och äta något fett och onyttigt, can't wait! Vi saknar dig Cara men vi ses imorgon på din stora dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0