högstadiet

Mycket högstadietänk i mig nu, men när man hör om det var och varannan dag så tänkter jag bara på de bra minnen jag bär med mig från det riktiga högstadiet. Här är ett av dem från avslutningsmiddagen!

9D Norgårdenskolan

Det finns många som springer runt på skolan och ränner
Men några av dem går bara runt och spänner
Vem kan det vara?
Jo, vår underbara lilla skara
Denna skara har inte varit lätt att styra
Vi många gånger funderat på en nanny hyra

Guld, diamanter, glitter och strass
Som en del av klassen denna tjej är riktigt vass
SF gillar speciellt ett smycke
Bimbo är helt rätt i hennes tycke

Stora röstresurser denna tjej visar
Speciellt när något inte passar eller krisar
Challe dumma kommentarer fällt
Trots detta har hon något speciellt

Citroner är sura men Carro kan vara värre
När hon över de andra leker herre
Aldrig hon själv orkar något göra
Och det får hon från de andra höra

Många är vi som tycker att hon är vacker som en da'
Egna regler hon helst vill ha
Denna tjejen kan sina repliker
Får Amanda inte som hon vill ligger hon på golvet och sparkar och skriker

Andrea en dag på toa skulle gå
killarna tänkte att med henne de roligt skulle få
De dörren från utsidan blockera
Så hon den från insidan fick dissekera

Ida är envisare än synden
Enligt henne är det bara hon i rymden
Alltid är det hon som skall bestämma
Om inte kommer hon till oss med något hårt att drämma

I skolan utseendet inte spelar roll
Det finns ju ingen som är värd så koll
På Torp hon vill att grabbar på henne skall blänga
Men Malin, det kan bli för mycket av din fåfänga


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA jag dör ! Saknar 9D <3<3<3<3

2010-11-12 @ 10:35:47
URL: http://amandakleveros.blogg.se/
Postat av: idde

så bra ahahhah

2010-11-12 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0