Fire

Idag har jag bara gått hemma och tänkt. Tänkt för mycket och för djupt egentligen men skitsamma. Det roliga med mig är ju att jag alltid kommer fram till så bra grejer som jag glömmer bort sedan. För några dagar sedan hände det dock inte. Det var så jävla skönt att få ut exakt allting om allting.

Sen har Irmis väntat 100 år på ett inlägg som jag lovade att skriva. Jag skrev ett hjärtat men det var, som jag sa, lite för djupt för att skrivas ut här haha. Finns ju tyvärr folk som har väldigt lätt för att tro för mycket och skapa drama. Drar veeerkligen inte alla över ett streck. Till och med där fick jag skriva det så att inte alla vid datorskärmen som läser detta drar upp ena ögonbrynet och tänker "men vafan rebbe, du kan va drama" haha. Japp japp, vi chilenare är jävligt mycket drama ibland. Tur jag slapp den delen av oss bara och fick min svenska sida där haha. Nej, jag är ingen ängel fast ganska nära ändå haha. Äsch.

Imorgon kommer Irmis in till storstan igen, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0