Bäst nu - Bättre förr

Har lyssnat igenom några låtar på Daniel Adams-Rays album och bara fastnat för lilla lady än sålänge ifall ni undra. Sitter här och försöker samla kraft för att gå igenom min garderob men neeh.. det är sååååå mycket skönare att sitta i min säng med duniset över och en hund som kommer och smackar en i ansiktet titt som tätt.

Idag kommer jag att jobba länge länge. Det gör inget med tanke på att det snart är lördag och ledighet. På lördag väntar även kalas och jag kan glädja Irma och Malin med att jag är taggad redan nu. Så nu vet ni det tjejer!

Nä här blir det inga barn gjorda! Ciao.


Kommentarer
Postat av: irmis

BRAAAA CHICA!

2010-11-04 @ 19:49:14
URL: http://eminairma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0